O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

niedziela, 24 stycznia 2016

kuchnia z salonem


To główne pomieszczenie - kuchnia połączona z salonem.



Zaznaczam, że to mieszkanie jest zwyczajnie zamieszkane więc dodatki, kwiaty itp. to w większości dzieło właścicielki. 






Stoliki "palety" to taki troszkę żart. 
Bez palety we wnętrzu nie było projektu. Szał opanował wszystkich. Ja swoją paletową knajpę miałam już za sobą i byłam zaspokojona, dlatego mogłam się troszkę z tego ponabijać.

Nasza wersja jest "na elegancko" - ze stali nierdzewnej i pięknie szczotkowanego dębu. 
Zestaw składa się z dużej palety i małych paletek, które można sobie przestawiać i w zależności od potrzeb zbudować wyższy, niższy stolik, jak kto chce.
  

Widoczna blacha to główny element dekoracyjny.
Blachy się otwierają, żeby można było umyć znajdującą się za nią szybę. 
Szybę zobaczycie w łazience.


A teraz hop do łazienki:)


 Dalsza część projektu:

wstęp  /  wc   /  sypialnia  /  łazienka 



5 komentarzy:

  1. Brak słów, wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie podjęłam już decyzję, jak będę szukać architekta, wiem gdzie pukać. Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wy Panie miłe jesteście. Wiecie można sobie projektować, ale jak nie masz odpowiedniego klienta to guzik z tego wyjdzie więc jak zawsze bardzo dziękuję za pochwały i bardzo dziękuję klientom za możliwość realizacji pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze. Taki styl bardzo mi się zawsze podobał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.