O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 1 czerwca 2015

jest różowo





Anna Black zaszalała. Zalała nas ogromem kolorów. Zaczynamy się powoli gubić:)
Różowy, biały, kremowy, łososiowy, czerwony, koralowy. Matowy, błyszczący. 
Mamy z czego wybierać.

Tło do zdjęć to bezpośredni wpływ Kavki:) (klik) Zapomniałam już jak to jest bazgrolić po papierze akwarelowym. Potrzebowałam zrobić proste różowe pudełka. Skorzystałam z pomocy Katarzyny (klik
Zakupiłam papier i wyciągnęłam zakopaną mocno w szufladzie Ecolinę i dzięki obydwu Paniom powstały pudełka, z których  zostały resztki widoczne na zdjęciach.

Chyba sobie zrobię całą serię takich zdjęć:)
Tak mało jest powodów do bazgrolenia, a bardzo to lubię. Prawie o tym zapomniałam.
Zadaniowe rysowanie krzeseł i sof to nie to samo.








 pozdrawiam różowo


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.