O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

czwartek, 8 stycznia 2015

złota restauracja


Po pierwsze. Tak odbiło mi ze złotem. Przekonacie się o tym:)
Z góry przepraszam.


Może znacie już to miejsce w Paryżu, ze zdjęć na pintereście. 
Zdjęcia tej  restauracji chodzą za mną ciągle i stale.
Ciągle i stale mnie zachwycają.

Jest tu to co lubię. Białe "rzeźnicze" kafle, zmiętoszone złoto, naturalna atmosfera, może nawet dobre jedzenie;)
Jest też to czego od restauracji wymagam. Klimatyczna, tutaj nad wyraz złota część, żeby przejść do innego świata bo przecież po to korzystamy z takich przybytków - chcemy odjechać kulinarnie i estetycznie. Ja zawsze chcę spróbować i zobaczyć to czego nie mam na co dzień.
Mam nadzieję, że jak kiedyś będę w Paryżu to tam wstąpię chociaż na szklankę wody:)


zdjęcia: stąd (polecam zobaczyć bo mój wybór nie oddaje charakteru miejsca)
projekt wnętrza: Maud Bury




9 komentarzy:

  1. Piękne to miejsce - może uda mi się je zobaczyć w przyszłym tygodniu, o ile mi terroryści nie popsują wyprawy do Paryża. Podzielam twój podziw do takich płytek - mam takie w domu - zostawiłam po dawnych właścicielach, chyba muszę je pokazać na blogu. Pozdrowienia Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och zazdroszczę!
      ja te płytki kocham i nienawidzę równocześnie:)

      Usuń
  2. Te płytki ze złotymi wżerami są niesamowite. Ktoś tam miał piękną wizję. Uwielbiam Twojego bloga za takie znaleziska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłam się powstrzymać i w ramach mojej współpracy z label-magazine.com (bloggers spot) napisałam dla nich tekst o tym miejscu. Dziekuję za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę:) Szkoda że nie mogę przeczytać:( O moich rzeczach jak pisali też nie mogłam:(

      Usuń
    2. A dlaczego ?? Wchodzisz na label-magazine.com i klikasz na zakładkę bloggers spot. Tam są zdjęcia kilku blogerów (wśród nich ja ;)) i jak klikniesz na fotkę, to otwierają się artykuły poszczególnych blogerów. Na końcu zamieściłam link do Twojego posta. Daj znać jak Ci się uda. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dawno tam nie zaglądałam! Się zmieniło!:) Przedtem były tylko magazyny dostępne na tablety i tyle, a ja nie miałam więc nie mogłam przeczytać. Zresztą chyba nadal nie mogę,
      Dzięki za oświecenie:))

      Usuń
  4. 28 year-old Data Coordiator Valery Worthy, hailing from Picton enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Geocaching. Took a trip to Boyana Church and drives a Corvette. to

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.