O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 2 września 2014

tadam!

Biżuterii nie używam. Na dodatek jeżeli ktoś powiedziałby mi, że mam nosić pączka na szyi... no proszę Was:)

Projektując nauczyłam się jednego. Nawet najgłupszy najbardziej infantylny pomysł w rękach artysty może nas zaskoczyć.  Dlatego gadanie o projektach jest dla mnie stratą czasu. Dopiero wykonany przedmiot powie nam co roiło się w głowie projektanta.






Mam nadzieję, że taki błyszczący śmieszny pączek poprawi Wam humory, bo z tego co czytam dzisiaj nastąpiło mocne załamanie kondycji u wielu koleżanek. 
Ach ta pogoda podła!

Nie łamcie się:)
+li+

6 komentarzy:

  1. Haha wygląda extra i nawet nosiłabym go :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski! Donut worry, be happy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Ja też nie używam biżu, ale takiego pączucha to chyba bym założyła! I podoba mi się stwierdzenie o stracie czasu przy gadaniu o... :-) Trafione w sedno
    uściski mocne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.