O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 11 kwietnia 2014

plus i minus


Dzisiaj po wielkich bojach,
poszukiwaniu mosiądzu o odpowiedniej wielkości i grubości, 
poszukiwaniu ślusarza, któremu by się chciało,
itd., itd.,
przywiozłam całą czapkę złota...
...czyli aż 4 mosiężne uchwyty:) 
Poniżej dwa z nich 

"plus i minus"

Pozostałe dwa są do tac wiec jak będzie całość to pokażę.
Skusilibyście się na złote uchwyciki?

Muszę się też nauczyć to to fotografować bo prosto nie jest, na każdym ja:)








5 komentarzy:

  1. Podobają mi się bardzo! To pojedyncze sztuki na zamówienie czy można gdzies dostać takie w sieci np?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero próbki, ale robione właśnie po to, żeby można było je kupić u mnie w sklepie:)

      Usuń
  2. Na razie niestety drogie. Te dwa powyżej szczególnie. Cały czas próbuję sprawić, żeby jakoś obniżyć koszty. Jestem w trakcie więc o ostatecznej cenie dam znać jak coś w końcu ustalę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.