O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

jak się ma mieszkanie 25


Lubię przygotowywać mieszkanie na przyjazd nowych gości.
Przynoszę świeże kwiaty ze spaceru. Układam. Czasem nawet upiekę coś super prostego, ale to tylko przy specjalnych okazjach:) 


Miło patrzeć jak to mieszkanie żyje. Goście stale dokładają coś od siebie. 
Ostatnich zafascynował plakat z filmu. Ta twarz jest teraz wszędzie:) Nie usuwam ich. 
Puste ramki na ścianach prowokują. Powstają całe instalacje:)


13 komentarzy:

  1. Li... jak zwykle wspaniale i z klimatem :) a ja własnie zamieszkałam w kawalerce 35 m i szukam też dla niej charakteru ;) to znaczy ona charakter swój ma, ale chcę tam dodac cos od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 35m to nie jest ludzka przestrzeń:) Ta nasza jest pod wynajem więc nie ma zbytecznych przedmiotów, ale jak masz tam mieszkać z całym swoim życiem, książkami, sprzętami itd to robi się ciasno.
      Powodzenia życzę z dostosowywaniem. Swoje zrobić najtrudniej:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można kupić taką kratkę na ścianę?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To siatka zbrojeniowa. W jakimś składzie budowlanym najlepiej. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Taka kawalerka do wynajęcia to złoto :) Pamiętam gdy ja szukałam jakieś kawalerki u mnie w mieście to przeszłam chyba cały maraton, ale w końcu znalazła się ta idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ważne jak duże, ważne że własne. Też mam małe mieszkano, ale urządziłam go po swojemu w stylu loftowym i bardzo dobrze mi się w nim mieszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam właśnie mieszkania i zastawiam się nad zakupem mieszkania od dewelopera. Na pewno chciałabym mieć większe mieszkanie niż 25 m, ale zobaczymy co mi zostanie zaproponowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Waldek Szkop24 maja 2019 17:09

    Moim zdaniem nawet małe mieszkanie, kawalerkę można ładnie urządzić i to tak by optycznie wyglądała na większą. Wielu ludzi szuka kawalerki do mieszkania, ja chciałem kupić. Jestem sam i na razie nie zapowiada się by to się zmieniło. Dzięki firmie vantage-sa.pl znalazłem odpowiednią kawalerkę i kupiłem ją w dobrej cenie. Jak kiedyś poznam kogoś i będę zakładać rodzinę to wtedy pomyślę nad zakupem większego mieszkania, a to wynajmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze jestem przed decyzją zakupową mojego nowego mieszkania. Dlatego jestem zdania, że fajnie jest wiedzieć o dofinansowaniu do mieszkań https://www.eurostyl.com.pl/blog/dofinansowanie-do-mieszkania-kto-moze-z-niego-skorzystac oraz o tym kto może z takiego programu skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście samo posiadanie mieszkania jest sprawą fajną i wręcz niezbędną. Jednak bywają sytuacje jak u mnie, że trzeba szybko zmienić miejsce zamieszkania. Właśnie wtedy moje mieszkanie w Warszawie musiałam natychmiast sprzedać. Fajną opcją okazał się kontakt z https://skupujemy-mieszkania.waw.pl/skup-mieszkan-warszawa/ i oni zdecydowali się moje mieszkanie skupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystałem z usług https://serwisagd-technik.pl/ do naprawy mojej zmywarki i jestem bardzo zadowolony. Szybka reakcja, konkurencyjne ceny i świetna obsługa klienta. Polecam ich każdemu, kto szuka rzetelnego serwisu AGD.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.