O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 2 kwietnia 2013

Po długiej przerwie

Chciałoby się napisać jakiś wystrzałowy post, ale mam wrażenie, że wszyscy już wszystko widzieli i znają. Buszujemy po tych samych stronach, blogach, pinterestach ...
Co tu nowego napisać?

Ale może jeszcze nie wszyscy słyszeli o nowym krakowskim mini sklepiku z wnętrzarskimi dodatkami?

Poznałam go dzięki mieszkającej obok klientce.
Byłam tam tylko raz.
Oferta sklepu raczej znajoma (chociaż na krakowskie warunki to i tak nowość) i jak dla mnie trochę za słodka, ale w katalogach można znaleźć coś dla siebie ( House Doctor, Bloomingville, ...)
Mam nadzieję, że z czasem zaproponują jakieś inne ciekawe firmy - co obiecują na stronie;))
Życzę powodzenia i wybierzcie się do nich na ul. Bocheńską.


Ważną rzeczą dla mnie w ofercie OPA są krzesełka Ton.
Podobne można znaleźć w Pagedzie i Famegu, ale Ton oferuje różne kolory.
Jeszcze nie zamawiałam więc nie wiem czy przy niedużych ilościach nadal kolor jest możliwy (w sklepie twierdzą, że tak), bo przy Pagedzie i Famegu też tak było do momentu konkretnego zamówienia - wtedy wszyscy dziwnie zaczynali milczeć, a ja znajdowałam sobie inne rozwiązania:))

1 komentarz:

  1. Ton ?!!! uha-ha cena 200 % wyższa niż w Polskich firmach.
    Pomalują Ci krzesło na każdy kolor jaki sobie wymarzysz nawet dla 6 sztuk ale tylko w Meble Radomsko szukaj na krzeslaradomsko.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.