O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 11 lutego 2013

_____________TV mebel IKEA_____________


Tego jeszcze nie widziałam. 
Jest w Krakowie więc podjadę zobaczyć.
____________________________________________________________________

Połączenie kilku funkcji w jednym lekkim TVmeblu. Ograniczona ilość kabli. Podoba mi się ten kierunek.

Zdjęcia ze strony IKEA


Panowie klienci chyba nie pozwolą mi wykorzystać takiego mebla w projektach.
Mężczyźni i ich gadżeciarskie zboczenia:)) Piekarnika może nie być, ale dobry telewizor obowiązkowo być musi.
Często kupowany jest na samym początku remontu, żeby przypadkiem nie zabrakło pieniędzy:))

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny! I to naprawdę Ikea? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikea ikea
      Właśnie okapu szukałam i przez przypadek wpadłam na ten mebelek.

      Usuń
  2. Na szczęście nie mam telewizora, więc może zostaną jakieś pieniądze na remont;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze są wszelkie odtwarzacze muzyki itp:)) nie cieszyłabym się na zapas:))
      Ale nie generalizuję. U mnie w domu też nie mam takiego problemu.
      Dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  3. Świetny pomysł , podoba mi się to cudeńko :) . Po prostu pięknie to wygląda jestem zachwycona .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cha cha cha! Dzięki za ostrzeżenie;) Wypada dodać, że odtwarzaczy też nie mam? Pewnie całe pieniądze "zeżre" biurko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.