O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

niedziela, 16 grudnia 2012

________________PIN IT________________


Ostatnio trochę przepadłam w tym morzu inspiracji:))
To bardzo wygodna biblioteka, w której znajduję nowych producentów, przepisy kulinarne  itd.
Domyślam się, że wielu z Was już wpadło w sieć:)  Pozostałym polecam zanurkować:)
Zapraszam na swój pinterestowy profil. 
Kiedy nie ma mnie tu, to jestem tam:)



Przy okazji bardzo, bardzo dziękuję temu komuś, kto kupił na aukcji nasz zestaw od Anne Black.!!! 
Bardzo się cieszę. 
Zwierzaki skorzystają.  
Aukcje jeszcze trwają więc spieszcie się!

2 komentarze:

  1. To uzależniające miejsce. A tu kolejny smakowity profil do przejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och bardzo uzależniejące. Nawet nie przypuszczałam, że aż tak:))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.