O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 28 lutego 2012

STUDIO ILSE

Chciałabym Was, swoim zwyczajem, zaprosić na internetową wycieczkę.
Zaczęło się od Studio Ilse i tych mebli, które wyglądają jak z domku dla lalek. Bardzo delikatne.


Później mignęły mi one w ofercie firmy De La Espada.
Na stronie tego producenta znalazłam jeszcze takie fotki z tej serii:

I tak zaczęłam śledzić wszystkie prace Studio Ilse.
Jeszcze nie dotarłam do końca więc tymi kilkoma zdjęciami zapraszam do przyłączenia się do wycieczki.

Powyżej bar w Grand Hotelu  w Sztokholmie (foto ze strony projektantów)
Polecam też ten bar zobaczyć na stronie Grand Hotelu.

Kolejne zdjęcia, które mnie zaintrygowały pochodzą z  Kranzbach Spa Hotel.
Podoba mi się pokój w muchy o tu, a poniżej inne pomieszczenie z tego hotelu.  (zdjęcie ze strony projektantów)

I jeszcze ten sklep kosmetyczny firmy Aeosop:

Szukając strony firmy Aesop trafiłam na ciekawą stronę Hipshops, a tam kolejne ciekawe sklepy, w tym również inne oddziały firmy Aeosop:

I na tej stronie się zawiesiłam:))




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.