O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 29 listopada 2011

Ufff

U mnie już święta:)
Musiałam przygotować sklep więc wkręciłam się na dobre.
Nic tylko komputer, bombki, serduszka, prezenty itd:))
Kręgosłup siada.
Niedługo będę potrzebowała laski, żeby nie orać nosem asfaltu:)
Klienci się upominają o projekty.
Dostawcy opóźniają dostawy.
Wykonawcy robią co im się podoba.
Do świąt tylko 3 tygodnie.
Mam nadzieję, że z tym wszystkim zdążę.
Sklep, projekty, sklep, projekty już mi się kręci w głowie.

A w Terrain jak zwykle tak spokojnie:)
Co sezonowa wycieczka do tego sklepu:)






Chciałabym mieć mały domek i przy nim szklarnię.
Tak sobie pomyślałam patrząc na to zdjęcie.





Tak przy okazji zapraszam na jutrzejszy dzień darmowej dostawy:)
Co nieco jednak dojechało:)


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.