O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

środa, 31 sierpnia 2011

IKEA ABSTRAKCJA

Ja, jak zwykle spóźniona:)
W poniedziałek dostałam wypasiony katalog Ikei (tą olbrzymią wersję). Powiem tak. Miło mi, że Ikea zaproponowała, że mi go przyśle, ale koniecznie trzeba mieć wydanie podręczne, które rozdają w sklepie -  format jest bardziej ludzki:))

Mam o nim coś napisać. Hmmmm......

Lubię w nowym katalogu moje ulubione smutne kolory.
Zrobiłam kilka fotek bez ustawiania ostrości, żeby pozostały tylko kolory bez kształtów.







Jeżeli chcecie zobaczyć to wyraźniej możecie przejść do katalogu.

Każdy z nas ma coś od nich. Ja policzyłam. Komplet szklanek, kieliszków jako jeden przedmiot. Wyszło mi 59 rzeczy!! Jestem trochę przerażona. Brakuje mi jeszcze materaca i łóżka więc mogę ten wynik jeszcze podbić. Sama nie zdawałam sobie z tego sprawy:))




3 komentarze:

  1. zazdroszczę olbrzymiej wersji katalogu IKEA!na całe szczęście (jak co roku) podręczna też jest pełna inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma czego zazdrościć:) i w tej i w tej jest tyle samo inspiracji, z tą różnicą że małą lepiej się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 37 year old VP Accounting Travus Cater, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Sketching. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Ferrari 250 GT California LWB Competizione Spyder. sprobuj tak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.