O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

niedziela, 27 marca 2011

UWAGA! WCIĄGA!

Znalazłam taki niepozorny wpis na desire to inspire - ten oto.
Coś mnie podkusiło i poszłam za linką. No i wciągnęło mnie na dobrą godzinę;) albo dwie.

Lokale do sesji zdjęciowych plus czasem przykłady sesji wykonanych w danym miejscu.

Firma wyszukująca lokalizacje to jj Locations z fotografem Johnnym Jonesem na czele.

Nie wiem co wam pokazać, ich własne studia fotograficzne, które są świetne czy te domy. Hmmm.
Zacznę może tak:

Najlepsze zakładka to UNIQUE:


Można znaleźć wnętrza pałacowe, piwnice, ogrody, a nawet wnętrza wagonów, statków itd....
Niektóre z nich wydają się znajome. Mam takie jedno, które już gdzieś widziałam. Może uda mi się go odszukać. 




A tu jeszcze migawki ze studii fotograficznych (o ile studio tak się odmienia).




6 komentarzy:

  1. Taaak, znam to JJ Locations- jak kiedyś wpadłam na ich stronę, nie mogłam się uwolnić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Li, z ten wpis i zdjęcia.
    Wieczorem więcej sobie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raincloud - każde wnętrze jest "jakieś", prawda? świetnie się to ogląda.

    Bea - polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, lubię agencje nieruchomości z selekcjonowanymi miejscami. Kiedy każdy reprezentowany przez nich dom to perełka. Tak na marginesie: jedna z moich ulubionych agencji to Light Locations.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Raincloud, ale narobiłaś!! Teraz muszę oglądać zamiast pracować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo super wnetrze, podoba mi sie bardzoo te pierwsze zdjecia zwlaszcza !! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.