O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 28 grudnia 2010

PIĘKNY PREZENT

Dostałam świąteczną porą taki oto prezent:


a w nim piękne zdjęcia.

Najbardziej zachwyciła mnie para projektantów Chris van Eldi i Wendy Jansen, tworząca studio De Zon van Duurstede.
Naturalne materiały - len, jedwab, surowe drewno ciekawie postarzane, naturalne farby i piękne kolory, a to wszystko w przytulnie-surowych wnętrzach.
Na dodatek, projektanci zaszczepili we mnie ideę (oglądałam wczoraj Incepcję:)) wykorzystania w projektowanych wnętrzach farb wapiennych. Nigdy takich nie używałam, a wyglądają fantastycznie. Zaczęłam nawet szukać jakiegoś dystrybutora lub producenta w Polsce. No i znalazłam: sklep internetowy Dom z Natury, ale jest za daleko, a przy pierwszym wykorzystaniu tych farb w projekcie miło by było mieć jednak firmę "po ręką". Może kiedyś się odważę, a co najważniejsze może kiedyś jakiś klient się odważy:) A na razie zaprzyjaźniam się z tematem.

Poniżej wyrywki z projektów firmy De Zon van Duurstede. Para prowadzi też firmę produkującą meble, ale chyba internet nie pomoże mi w obejrzeniu pełnej kolekcji:(



Książka "Kompendium. Kolory i tkaniny." ma wykaz firm i stron internetowych projektantów, wykonawców, ale niestety część z nich nie działa:(

2 komentarze:

  1. też się napaliłam na niektóre adresy z tej książki- i klops. Ale kilka perełek, jak ta powyższa, udało się wyłowić

    OdpowiedzUsuń
  2. 48 year old Research Nurse Cami Ducarne, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Blood River and Netball. Took a trip to Boyana Church and drives a Bugatti Type 57S Atalante. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.