O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 31 grudnia 2010

KOLEJNY NOWY ROK

Widzę, że wszyscy przygotowują się do Nowego Roku. Ja jak zwykle odpuszczam, a w decyzji wspiera mnie jeszcze moja choroba:) więc siędzę w domu i porządkuję stare katalogi i gazety - uzbierał się pokaźna kupka do wywalenie. Przy okazji znalazłam kilka bardzo ładnych przepisów:)
Więc życzę dzisiejszym imprezowiczom co najmniej takich potraw. Trzymajcie się:)




Zdjęcia wyrwane chyba z Domu i Wnętrze, ale nie jest to pewne:)

Na mnie czeka biały rosjanin i kilka filmów. Muszę się wygrzać:)

4 komentarze:

  1. Dużo zdrowia na Nowy Rok!!! Popatrzyłam na zdjecia i chyba coś zaraz zjem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysublimowane smaczki. Wyglądają pięknie i pewnie doskonale smakują. Nie lubię Sylwestra ale Ciebie lubię:–)
    W robieniu porządków jest coś symbolicznego. Takie małe oczyszczenie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Panie miłe:) Dziękuję.

    Teraz czekam na wiosnę, żeby zakwitł bez bo będzie można wypróbować kwiatowe przepisy albo do tego czasu nich zapomnieć:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.