O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 10 grudnia 2010

BŁĘKITNY DOMEK

Niedawno, dzięki blogowi POLSKA ILUSTRACJA DLA DZIECI, odkryłam książeczki D.O.M.E.K. i D.E.S.I.G.N. autorstwa Aleksandry Machowiak i Daniela Mizielińskiego z HIPOPOTAM STUDIO .
Oczywiście Ci, którzy mają dzieci powiedzieli mi, że jestem opóźniona:)
To fakt, bo po pierwsze nie znałam tych książek, a po drugie nie znałam niektórych projektów w nich przedstawionych.

Wniosek: czy macie dzieci czy nie, kupujecie dobre książki, bo z każdej można się czegoś dowiedzieć:)


ze strony autorów - Hipopotam Studio

A oto pierwowzór
Didden Village projektu MVRDV


To była bardzo długa i kręta droga do poznania tego projektu. A tylko szukałam prezentu na gwiazdkę:)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.